To, co chcesz wiedzieć o agencji reklamy smARTcat!
Budujemy idee. Rozwijamy marki. Przekształcamy modele biznesowe.
Od dziś możesz zająć się tym, na czym znasz się najlepiej. Reklamę zostaw nam. Zadbamy o rozpoznawalność Twojego biznesu na rynku. Jesteśmy niezależną agencją reklamową z Warszawy. Działamy dla lokalnych i międzynarodowych marek. Planujemy i tworzymy komunikację, która przenosi biznesy na wyższy poziom.
Pomagamy wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi oraz tworzyć wyróżnialne modele biznesowe i komunikacje. Projektujemy platformy oraz kampanie 360, a potem przekładamy je na dowolne media. Dzięki odpowiednio prowadzonej kampanii potrafimy wielokrotnie zwiększyć zasięg marki w social mediach. A w ramach działań CSR-owych nie tylko pozyskujemy dla naszych klientów nowych odbiorców, ale dbamy również o wyższe wartości, takie jak naturalne środowisko np. sadząc las dla przyszłych pokoleń.
To oczywiście tylko kropla w morzu naszych działań.
Jak pracujemy?
Jesteśmy znani z elastyczności w działaniach, a także oferujemy bliską współpracę bez zbędnych procedur i biurokracji. Dodając do tego fakt, że wyceniamy realne koszty i faktycznie godziny pracy, nasi Klienci otrzymują najlepszy rezultat w korzystnej cenie.
Nagrody i wyróżnienia
Nasze działania wielokrotnie zostały docenione nie tylko przez klientów, ale także ekspertów branży. Przekonaj się sam!
Zoom Art – 2017
Nagroda specjalna za kalendarz wieloplanszowy „Purmo. Inspirowani pasją” dla Rettig Polska.
Golden Arrow – 2016
Nominacja finałowa za program lojalnościowy Business to Busienss (kategoria B2B) pt. „Bosch Motorsport” realizowany dla Roberta Boscha.
Golden Arrow – 2014
Nominacja finałowa za program lojalnościowy B2B „Jedwabny Szlak” dla Roberta Boscha.
Tygodnik Newsweek – 2011
Nagrody główne w konkursie Firma Rodzinna w kategoriach „Województwo mazowieckie” oraz „Mała firma”, 2-gie miejsce w rankingu ogólnopolskim.
Golden Arrow – 2009
Wyróżnienie w kategorii wysyłka B2B za działania pt. „Akcja lokalizacja” dla Randstad.
Golden Arrow – 2008
Nagroda główna w kategorii wysyłka B2B za akcję „Bądźmy w kontakcie” dla Randstad.
Działamy zgodnie z ISO 9001 i 27001
Dbamy o wysokie standardy świadczonych usług jak i bezpieczeństwo powierzonych nam danych. Nasz sposób działania oraz procedury firmowe już od 2021 roku zostały dostosowane do norm PN-EN ISO 9001:2015 (efektywne zarządzania jakością) oraz PN-EN ISO/IEC 27001:2022 (zarządzanie bezpieczeństwem informacji).
Zmiany i udoskonalenia wprowadzone w smARTcat potwierdzają coroczne audyty ISO prowadzone przez Centrum Certyfikacji Jakości Wojskowej Akademii Technicznej im. Jarosława Dąbrowskiego w Warszawie.
Ludzie są wartością
smARTcat to zespół zaufanych ludzi z wieloletnim doświadczeniem. Wiemy, jak z niego korzystać, by osiągać sukcesy, ale jesteśmy też otwarci na nowe, niestandardowe rozwiązania i lubimy czasem chadzać nieutartymi ścieżkami. Prowadzi nas pasja.
Jesteśmy firmą rodzinną o 100% polskim kapitale. W biznesie kierujemy się podobnymi wartościami co w życiu prywatnym. Możesz zawsze na nas polegać oraz liczyć na życzliwość i zrozumienie.
Kluczowe osoby
Ewa Hahn, Client Service Director
Współpraca z klientami
Absolwentka marketingu na UW oraz prestiżowej Szkoły Strategii Marki SAR. W branży reklamowej od ponad 15 lat. Na co dzień godzi ludzką twarz zarządzania działem Client Service z twardym strategicznym biznesem. Jest obecna na każdym etapie produkcji: od pomysłu przez strategię po realizację. Najbardziej lubi obserwować, jak koncept przeistacza się w realne dzieło. Ważni są dla niej ludzie i wymiana myśli między nimi. Pracowała m.in. dla takich dużych marek jak: Robert Bosch, Randstad, Castrol, Coca-Cola, Unilever, Mars Polska, Sony Ericsson, Dr. Oetker, Electrolux, PLL LOT, Colgate Palmolive, Podravka, Ghelamco, PKO BP i OSM Piątnica.
Koledzy po fachu twierdzą, że w pracy zaraża, a wręcz poraża entuzjazmem. Produkcję endorfin zapewnia sobie trenując capoeirę, a także uprawiając windsurfing. Ten ostatni najchętniej w towarzystwie rodziny i słońca.
Łukasz Hahn, Creative Director
Kreacja i zarządzanie
W jednej osobie art-director, biznesmen i sportowiec. Na rynku reklamowym działa i tworzy od ponad 20 lat. Twardo stąpa po ziemi, ale bywa też w niebie i na wodzie. Świadczy o tym nie tylko ukończenie SGH w Warszawie i ASP w Łodzi, ale także skoki spadochronowe, których jest instruktorem, latanie w tunelu aerodynamicznym, wyścigi motocyklowe oraz kite- i windsurfing.
Dynamika i ciągła zmienność fascynują go także w branży reklamowej. Jego zdaniem marketing – mimo, iż zawsze chodzi w nim o to samo – wciąż ewoluuje dzięki rozwojowi technologii. To daje możliwość robienia wciąż nowych rzeczy, które zapewniają jemu i firmie nieustający rozwój i wzrost. W portfolio ma projekty dla takich klientów jak: PKO BP, British Tobbacco, Telekomunikacja Polska, General Motors, Storck, Philip Morris, Plus GSM, Warka, Jacobs, Deutsche Bank, Kodak, BEKO, Bosch, Castrol czy Scania.
Prywatnie wielbiciel kotów. Twierdzi, że ucieleśniają niezależność i spryt – cechy niezbędne do osiągania celów. A jeden z kotów ukrył się nawet w nazwie firmy.
Jeszcze się nie znamy? Zacznijmy współpracę!
Napisz do nas maila lub porozmawiajmy przez telefon – Ewa Hahn, +48 600046393, ewa@smartcat.pl